2014. április 7., hétfő

1. rész 5 Countries 5 Days


~Kedves naplóm!
Ez a második bejegyzésem. Eltelt egy pár nap mióta írtam, s azóta csak zenei téren történt egy izgalmas dolog. De ez nem is izgalmas, hanem EXTRA-SZUPER-EL-SEM-HISZEM-HOGY-VELEM-TÖRTÉNIK dolog. Kezdetnek az 5 seconds of summer bejelentette az 5 countries 5 days turnét.
 Azt jelenti, hogy Svédország, Spanyolország, Németország, Franciaország, és legeslegnagyobb örömömre Olaszország a szerencsés, ahova ellátogatnak, 5 nap alatt. Ráadásul PONT MILÁNÓ!! Ez annyira felfoghatatlan számomra, remegek izgalmamban. Szó szerint.
Leírhatatlan érzés, mikor a lelked is mosolyog, az arcod meg már beállt a folyamatos vigyorgástól...Na ezt érzem én most! Istenem...nem fogtam fel még...de egyhamar nem is fogom megemészteni, hogy találkozhatok a 4 legjobb pasival a világon, Luke Hemmings-sel az élen.
Ohh..mondtam már, hogy én leszek Mrs. Hemmings? OMG...de szép álom is ez. Egy a sok közül:
- Énekelni Luke-kal...
- Hozzámenni Luke-hoz...
- 2 gyerek Luke-tól... (talán ez a legnevetségesebb)
És mindebből, ami teljesülhet egyenlő a nullával.
Egy leszek a közönség soraiban. talán egy fotó erejéig fognak ismerni, aztán egy rajongói ölelés...egy újabb, és a képen élek tovább számukra , az illatom rátapad a felsőjükre, de a másik 1000 lány (vagy fiú) illata hamar elnyomja azt. Egy kép leszek...több milliárd másikkal akiknek szintén aláírtak egy autogramm kártyát, ezzel valóra váltva az ő egyik legnagyobb álmukat:
-Egyáltalán találkozni az 5sos-sel
...de nekem az lesz a legkedvesebb emlékem. :)
Sokan, még eddig sem jutnak el, mondhatom magam akár szerencsésnek, hogy egy levegőt szívhatok velük. Hamarosan életnagyságban láthatom őket, nem egy monitoron keresztül a billentyűzetre nyáladzva, bámulni a twitcamokat... Élőben hallhatom Luke és Cal énekhangját, Asht ahogy önfeledten, beleélve dobol, és Mikey édes mosolyát, miközben gitározik.~
Nyílt a szobám ajtaja.
-Soph!- lesett be Luisa a résre nyitott ajtón.
-Szia! gyere be..-mosolyogtam rá.
Bejött én felugrottam az ágyról, s örömmel a nyakába vetettem magam.-Hallottad?
-Beavatsz, mit kellett volna hallanom?-értetlen arckifejezés ült az arcomra. Nagyon utáltam, és szerettem mikor ezt csinálja, mert direkt kínoz, viszont valami fontosat akar mondani.
Elmosolyodott. Olyan enyhén sejtelmesen, de látszott rajta, hogy majd kicsattan és alig bírja visszafogni magát.De az a letörölhetetlen vigyor is jelen van..ami az 5 countries 5 days okozott az 5sosFamok körében. (vagy hozzá tartozik??)
-Padrona Calfuccitól jövök...és azt mondta, hogy kapott egy e-mailt..mint Milánó leghíresebb énektanára- szünetet tartott..az örökös kínzááás.- AZ 5SOSTÓÓÓÓL!!!!
Lefagytam.
-MIIIIIII?!-nyílt nagyra a szemem...meg kellett ezt emésztenem..felugrottam, mint egy támadásra kész oroszlán- MI VOLT BENNE ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁhhhhh?!-sikítottam.
-Padrona Calfucci szeretné elmondani...-mondta.
-Jaj hagyjuk már...!!!!!-kérleltem!
-Az 5sos mikor megérkezik válogatást tart!!!-itt együtt sikítottunk, pedig azt sem tudtam, hogy hol vagyok, és hogy miről van szó.
-Ezt kifejtenéd bővebben?-kértem.
-A koncerten, egy rajongó esélyt kap, hogy énekeljen a srácokkal egy dalt ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááááááááááááááááhhh!!!! -sikította el a végét.
Állapotom most már euforikus volt és kitört belőlem a sírógörcs.

~Talán mégsem reménytelen a helyzet?? :D ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése