2014. április 16., szerda

4.rész Wherever you are

No comment.... :)



~Kedves naplóm!
Április 4.

5:00

A nagy nap OMG!!! fel sem fogom, mondjuk, lehet amiatt van, hogy most keltem és sosem keltem még ilyen korán. De az idegességem sehol. Remélem le leszek annyira sokkolódva, hogy elő sem jön. Nagyon gondolkodom, hogy mit vegyek fel a meghallgatásra, tipikus probléma, úgyhogy muszáj volt leírnom. :D

7:00

A fiúk kb. most érkeztek meg ide, Milánóba. A gyomrom öklömnyi méretűre zsugorodott. El sem hiszem, hogy látni fogom őket és ÉNEKELNI fogok előttük. ELŐTTÜK!!!!! A 5 SECONDS OF SUMMER ELŐTT.
De legyünk lazák. Ruha. Hihetetlen, hogy még semmit nem készültem, és 2 óra múlva meghallgatás, aztán ha minden jól megy próba a koncertre. ♥ ~ kicsit félre raktam a naplómat, mert amúgy tényleg készülődni kellene, ha azt akarom, hogy Luke első látásra belém szeressen. Haha...sosem fog megtörténni.De a remény sosem hal meg..még ha a lehető legelképzelhetetlenebb dolog is az. Ugye?
Kinyitottam a szekrényem végignéztem a ruhámon. Hűű...hirtelen egyik sem megfelelő, mindegyikre találok valami kifogást, hogy miért nem jó. Végül megállapodtam egy Lenge ujjatlanon, egy türkiz toppal.Mivel ahhoz volt egy hasonló színű nadrágom, felvettem hozzá azt. Hát Elég....élénk..mindegy. Már nincs időm átöltözni, ránéztem az órámra.


8:00

Egy óra múlva meghallgatás, addigra oda is kellene érjek, magamra rángattam a fehér tornacipőm, és kisuhantam az ajtón. 
Kirohantam a lehető legközelebbi helyre, ahol taxit hívni. Leintettem egyet
 - Jó napot a Stadio san siro-ba kérem!- a taxis nem szólt, csak tette a dolgát. Olyan unalmas lehet mindennap azt tenni amit mások mondanak. Rángatják az utasok az embert egyszerre 3 fele. Viszonylag gyorsan odaértünk, kifizettem a taxist és megköszöntem neki a fuvart. Ő csak mogorván biccentett és elhajtott, hát......megértem, elege lehet.
Láttam, hogy a sor már nagy.....úúúgyhogy, utolsóként megyek be ooh yeah!
 Beálltam egy  vékony velem kb. egy magas ombre hajú lány mögé. Aki megérezte, hogy mögé álltam, reflexből megfordult...
 -Szia..-mosolyogtam rá.
 -Szia...nem beszélek olaszul...-vágott fancsali képet.
 - Nemgáz..-nyugtattam.
 - Ohh..végre..eddig senki sem beszélt angolul...nem mintha én olyan profi lennék.
 -Miért milyen nemzetiségű vagy?-ez de bunkó volt...-ha tudhatom...-pirultam el fülig.
 -Magyar vagyok...Magyarország Európa....-kezdte volna, de félbe szakítottam félbe a lehető legegyszerűbb módon.
-Tudom..-mosolyogtam. Na erre nem számított és értetlen arcot vágott, de egyből megörült és a nyakamba ugrott.
 -Úristen!!!!! Ez sem hittem volna!! Úristen....már egy hónapja itt vagyok Padrona Calfucci-val gyakoroltam a versenyre és már egy egész hónapja nem hallottam magyart!Juhuu!-lelkendezett.
 -Oké oké nyugi először is nyugi-mondtam nevetve-másodszor..hogy hívnak?
 -Dóri. -vigyorodott el.-téged?
 -Sophia.
 -Te is magyar vagy?
 -Félig. Félig meg olasz...
 -Jól tolod az angolt is..-folytatta.
 -Nevelő apám..brit.
 -Hűha bonyolult lehet neked..
 -Annyira nem vészes..meg lehet szokni.
 -Hány éves vagy?
 -16. És te?-érdeklődtem.
 -Én 15.
Dóri. Aranyos és közvetlen lány, ahogy így levettem és full gyorsan rá tud pörögni dolgokra. Addig beszélgettünk, míg elfogyott a sor...
Az utolsó lány ment be Dóri előtt, s ő megragadta a kezem.
 -Sophiiiieeeee! Én féleek!-amúgy egyre erősebben szorította a kezem és húzta lefelé.
 -Nyugiii! Ügyi leszel! Tényleg mit énekelsz...
 -What I like about you és She looks so perfect.
 -Hááh..a What I like about you..Mikey kedvence...-nem tudom miért mondtam...csak úgy jött, mindegy de beletrafáltam mert elvörösödött kicsit.
 -Igen...tudom.....azért választottam ezt.-mondta vigyorogva.-Úristen Mikeyyyyyy-mondta viszonylag hangosan és a kezeivel csapkodott, mint aki épp fel akar szállni. Mint egy kismadár. Tiszta aranyos, de vicces is egyben. Elnevettem magam ezen.-Te mit énekelsz?
 -Wherever you are és Disconnected.
 -Imádooooom Wherever you are!! Annál nincs jobb!-mondta lelkesen.
ÉÉÉÉss kijött a lány aki Dóri előtt állt, enyhe zöldes árnyalatokkal az arcán, s odament a többiekhez, akik végeztek már.Van egy olyan érzésem, hogy nem ő fog énekelni...
Dóri nagyon vékony hangot hallatott majd hátra fordult kezét felém nyújtotta és suttogva a nevem kiabálta. Nagyon drámai kivonulás..vagyis be..tökmindegy.
Egyedül maradtam...ÚÚÚÚÚÚristeeeeeeennnnnn....visszatért az a görcsös érzés,  megláttam a tömegben Luisát. De ő nem látott, vagy csak nem akart látni, de nagyon el volt merülve egy beszélgetésben a zöld arcú lánnyal, akinek idő közben vissza tért az arcszíne egészségesbe, majd vörösre és potyogtak a könnyei. Hát én is azt érzem. Egy ajtó választ el a 5sos-tól. Nem hiszem el, hogy itt vagyok. A  másik oldalt Dóri veszi le a lábáról Mikey-t...vagyis remélem sikerül neki. Luisa rám nézett. Rámosolyogtam, s ő vissza..bátorítóan. Hálás pillantást küldtem felé. Kacsintott. Húúúú mennyivel jobban érzem magam. Ebben a pillanatban nyílt az ajtó. Jaj! NE! Én még nem vagyok kész...
Kijött Dóri, s az őt kikísérő nőben Liz-t véltem felfedezni.
 -Jó reggelt!-köszöntem neki.
 -Neked is..gyere a srácok már várnak...
Dórira néztem.
 -Nyugi nem olyan vészes...olaszul fognak beszélni...nagyon kis bénák. De olyan édeseek!
Bólintottam, s elindultam befelé, a srácok egy asztalnál ültek egymás mellett a színpadon. Legszélen Luke (istenem de édes)  mellette Mikey a vállára dőlve félig nyitott szemmel, s beléptemre megemelte a fejét megdörzsölte a szemét. Szegény milyen kialvatlan lehet. Mike mellett Ash és Cal..viszonylag éberen mert most is röhögtek...valamin.
  -Üdv...te utolsó...név?-kezdte nekem Ash. Hűha olasz tudás befigyel..
  -Sophia Bertolucci. De amúgy beszélek angolul is...-én szóltam.
  -Mi? Mit mondott?-Fordult Luke Ash felé lelkesen.
  -Honnan tudjam...mások nem mondtak mást csak a nevüket..na várj majd én megoldom...-s felém pillantott, én aranyosan mosolyogtam, de amikor egy jó poént kitalálok nem bírom meg állni h ne röhögjem el magam, de ez most túl izgalmas, hogy elrontsam.-nem..értem....amit te...hogy van hogy mondani?? 
 -Szerintem megértette amit mondtál...akármit is makogtál.-vonta meg a vállát Cal.
 -Mit... énekelni?-kérdezte Luke, kitartóan engem nézve. Belenéztem abba a gyönyörű kék szempárba, s nem éreztem félelmet már.
  -Wherever you are és Disconnected.-mosolyogtam.
  - Beszél angolul!!!-kiáltott Cal.
  -Hülye! a számaink címét mondta angolul..mert angolul vannak.-alázta le Mikey, mire Calum valószínűleg megsértődött...s ezt amúgy ki is mutatta.Elnevettem magam ezen a jeleneten, s egy pillanatra lefagytam, hogy elrontottam a színjátékom, mindegy nevettem tovább. Már potyogtak a könnyeim, túl sokáig tartottam vissza.
  -Nevet.-legyezte meg Ash.
  -....igen Ashton mi is látjuk...-mondta Luke még mindig engem nézve. Miért néz? Annyira gázul nézek ki?
  -Najó,  lebuktam..ne haragudjatok...olyan jót szórakoztam rajtatok.-mondtam még mindig nevetve. A fiúk összenéztek olyan tanácstalanul, és kicsit elvörösödtek. -Tényleg sajnálom...
  - Bírlak csaj...-mondta Ash méregetve engem. Most rajtam volt a pirulás sora. -Najó halljuk mit tudsz..
Luke bátorítóan rám villantott egy mosolyt, felvette a gitárját és felállt. Húha...élőben még helyesebb mint a képeken! De erről nem szólt egy szót Dóri egy szót sem. Felém indult, s a srácok is értetlenül néztek. Ezek szerint ez nem volt eddig így. Megállt mellettem. Annyira, hogy pont érezhettem az illatát. Lefagytam. Sophia gyerünk..ne rontsd el!
  -Nem bánod ha én is énekelek veled?-nézett le rám Luke, és már pengette is az első akkordokat. Hát hogy volna már probléma, hogy életem szerelme itt áll tőlem pár centire, hogy volna már az?! ÁÁÁÁÁhhhhh!!
  Tudtam mikor kell belépni, ugyanis a Wherever you are-ral kezdtünk.
  S rákezdtem..talán most szebben ment mint eddig. A refrént velem énekelte

Torn in two
And i know i shouldn't tell you 
But i just can't thinking of you.....

Belefelejtkeztem a pillanatba, s Luke mosolyogva nézett gitározás közben. Már ha nem figyelek is tudom a Wherever you are-t. Úgyhogy megszeppenve vettem észre, hogy vége a dalnak..
 Ash viszonylag hallhatóan súgta oda Mikeynak: -Asszem megvan, a nyertes..meg Mrs. Hemmings is egyben..-és felvihogtak. Luke nagyon vörös lett és szólt valamit a fiúknak, de nem hallottam. Eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne ha....de nem Luke biztos nem szeretne belém...én egy rajongó a sok közül. Kétlem h pont engem szúrna ki. Idegesen a hajam babráltam.
  -Figyelj Sophia...nagyon jó hangod van, szinte profi, és imádom a stílusod! Engem meggyőztél...de azért átgondoljuk. De amint látom nem csak engem győztél meg...-bökött a mellettem álló félistenre vigyorogva.
  -Köszi.-mosolyogtam Astonra.- És neked is Luke, hogy gitároztál nekem....-léptem egyet Luke felé. Hogy megöleljem, s ő vette is a célzást és megölelt. Nem hiszem el...még mindig nem, hogy itt állok és ölelem Luke Hemmings-et.Magához szorított. Vajon minden rajongót így ölel meg? Itt akartam maradni ebben a helyzetben, de sajnos az idő múlik. Kibontakoztunk az ölelésből, és adtam egy puszit az arcára. A többiek meg fütyültek és huhogtak közben, nem értem...egy csomó rajongó adott már puszit az arcukra, Ashnek még a szájára is. Láttam a képeken, akkor mit rendeznek ekkora felhajtást egy puszinak? 

 -A Disconnected-et is énekeljem...(?)
 -Ha gondolod..de ne erőltesd meg a hangod...-mondta Cal.
 -Miért kell előre leőni minden poént Calum?!-hordta le  Ash. Húha...ezt most vegyem célzásnak?

 .........
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése